Zeynepblt canım 12 haftalık Ken bende de olmuştu doktor dedi ki bebeğin eşi aşağıda olduğu içinmiş ama zamanla rahim büyüyor bebek de yukarıya çıkıyormuş bana progestan verdi vajinal olarak kullanıyorum şimdi akıntı yok ve günlük ped kullanıyorum ve sık sık da değişiyorum