Kızlar adetim 10 gün gecikmişti dün test yaptım çift çizgi çıktı yani ondan önce sanki belirtileri de vardı sık idrara çıkma hafif kasik ağrısı vs. Neyse dün test yaptım ve az önce lavaboya gittiğimde kahverengi akıntı mi diyiim kanama mı diyim bilmiyorum ama öncesinde kırmızı gelmişti çünkü kırmızı kan da vardı ama en çok kahverengi. Ne bu şimdi birsey anlamadım hamilemiyim değil miyim başına gelen oldu mu