Ben yaşadığım doğduğu gün titreme nedeniyle gecesine yoğun bakıma alındı takviyelere rağmen depoları dolmadı sürekli 25 lere kadar düştüğü için farklı bir hastaneye şevkettiler 11 gün yoğun bakımda kaldı enfeksiyonda çıktı ekstra olarak sonra depoları dolduğu için çıkarttılar şükür şimdi 1 yaşında evet çok stresli zamanlar ama doktorumuz bir risk olmaz sadece tedavi için tutuyoruz demişti içiniz rahat olsun ayrı kalmak tabiki üzüyor ama bol bol telafi edersiniz duş alın sütünüzü sağın ona en iyi gelen sizin iyi olmanız ve sütünüz olur 🙏