Kızlar ben 8 haftalık hamileyim. Nedense içime kız doğuyor. Çin takvimi erkek diyor. Makas bıçak yaptık bıçağa oturdum. Yüzük testi erkek çıkıyor. Tek yerleşme yerine göre sola yerleşmiş bebek yani kız demek oluyor. Bilmiyorum kafam çok karışık siz nasıl öğrendiniz