Benim bi anda karnımın alt kısmında sertlik şişkinlik mide bulantısı başladı ve reglden çıkalı 18. Günüm acaba bebekmi rahme tutunuyor ama ben pazartesi kan verdim ve negatifti 0.3 çıktı beta ve şuan ağrım çok geberiyorum ağrıdan neden sizce böyle oluyor