pinarrr67 Hanımlar 28 haftalık hamileyim ozel takipliyim ama dogum cok pahalı ilki sezeryan bu ikinci beylikdüzünde oturuyoruz devlette doktor hastane öenriniz var mıdır bu haftadan sonra kabul ederler mi fikir verir misiniz