anneoluyormm Selam 38+6 haftadayiz.Bugün cati muayenem vardı abarttiklari gibi birşey değil. Burdan korkusu olanlar için söylüyorum hiçbir acı hissi yok ki benim canım çok tatlıdır normalde.Şu an tek sorun bebenin kafası dönmüş ama hiçbir açılma incelme v.s yok bu konuda önerilerinizi bekliyorum.
Fattma anneoluyormm Ayy benimde 2 hafta sonra var çatı muayenem çok utanıyorum 🙈Acımasından değilde utançtan stres yaptım resmen
anneoluyormm Nida13 valla hurma,squat,merdiven,Pilates topu ne yapsam olmuyor artık ahududu yaprağı cayina basliycam
anneoluyormm SevgibiR valla doktora fazla bakamadim çünkü kendimi rahatlatmaya calisiyordum gözlerimi tavana dikmistim :)