Aleynabaoglu Benim birinci dogum sezeryan oldu şimdi ikinciye hamileyim üstünden 2.5 sene geçti acaba normal doğum yapabilir miyimm ?
seyma0661 Aleynabaoglu benim bi tanıdığımın 1 sene sonrasında normal yapmıştı ama kuzenim 3 sene geçmesine rağmen sezeryan yaptırdılar. tamamiyle doktorla alakalı bi durum
Leylaaa_46 Aleynabaoglu 3,5 yıl geçti doktorum yaptırmadı yaptıran doktor çok nadir herkes risk almıyor
Mhtpdrmz06 @“Aleynabaoglu”#p34926616 valla bazı doktorların malesef neden bilmşyorm bile isteye sezaryen yapıyolar. Devlet yapmıyor senin canını çıkarana kadar normale zorluyo oda kötü öbürüde kötü