yavrununannesi Merhaba hanımlar.Size birşey sormak istiyorum.Hamileliğimin otuzununcu haftalarında falan göğsümden sarı sıvı geliyordu.Hemşire arkadaşıma sordum normal bu sütünün olacağı anlamına gelir demişti.Son iki haftadır falan gelmiyor artık.39+0 olduk bugün.Neden olmuş olabilir.Sütüm zor mu gelecek demek bu.Deneyimli yada bilgili anneler cevap verebilirse çok makbule geçer 🙏
sinifcianne yavrununannesi öyle bir şey yok canım dogum yaptıktan ilk 3 gün içinde sütün gelecek ilk gün gelmzse bile karamsar olma bebegı memende tut emzir ve sağ 2 saatte bir bak nasıl şakır şakır süt akıyor ☺️ İlk 3 gün moralını bozma süt gelmez diye bir şey yok aklından çıkar onu canım
Sabireeray yavrununannesi canım merak etme sütun gelir bol bol emzir bebişini stres yapma benim hamilelikte hiç sütüm gelmez ama doğduğu zaman maşallah gelir seninde geliceksin eminim ☺️
Synonyms bu durumu düşünmek için çok erken belki benim için ki başlarında sayılabilecek bi dönemdeyim 18. haftadayım ama sütüm gelmeyecek gibi düşünüyorum. pompalar göğüs pedleri almalımıyım bilemedim göğüslerim biraz küçük sanırım ondan böyle düşünüyorum yavaş yavaş bu durumu aşmaya çalışıyorum. bana da tavsiyesi olan varsa beklerim
yavrununannesi Synonyms göğsün büyük yada küçük olması süt durumunu etkilemiyor diye biliyorum.Anne göğsü depo gibi değil,emzirdikçe gelir yazıyordu bi yazıda.Yani göğsüm küçük süt gelmez diye düşünme ☺️