Cumartesi günü opu oldum 14 yumurta toplandı 1. Gün aradılar 11 tanesi döllendi diye bugn 3. Gün laboratuar tekrr aradı gebelik şansı %40 ddi perşembe günü 5. Gn olcak o zamam kalitesini ve sayısnı söyleyip dondurcaklar bugnki kalitesni sorduğumda bişeyler söyledi a kalite falan demedi ama anlamadm sizlerin 1.-3.-5.- gün sayılar nasıldı