2 aralıkta yumurtlama 4 aralıkta çatlama oldu. Son adet tarihim 15’i. Düzenli olurum. Yani 5 gün kaldı beklenen adet tarihine de. 23’ünden beri de 2 günde bir ilişkiye giriyoruz ve yumurtlamayı vs yukarıda yazdım. Ne zaman belirti olur ya da test yapmalıyım sizce…? Düzenli olduğu için bir gün bile gecikse yaparım kesin ama heyecandan mantıklı düşünemiyorum