SunaKzl Yaseminmur26 canm öncelikle hıc korkma spınal anestezı ol belden asagı uyusturma doğunca bebegını görürsün kısıye göre degıssede hemen sütun gelmezse uzulme sezeryanda normale göre bıraz geç gelir bol bol sağ sarı süt var colstrıdıum süt onu bol bol çocuğa ver en sıfalı süt sonra bas ağrın olacak kahve ıc dıkıslerını ıhmal etme sert tepki verme yardımla kalk bol bol yürü ve çok su ıc kım ne derse üzülme onemlısı su söyle kalkmış ılk günden bunun sezeryanı söylemıs hepsine he de 😂ınan çok yaşayacaksın acı cektıkce acaba nazlıyım dıyeceksın ınan bütün herkes senin gıbı sonradan unutuyorlar yanı bunlara takılıp çocuğunu ıhmal etme mutlu ol zaten gecıyor ağrılar zamanla ❤️
Yaseminmur26 SunaKzl o kadar güzel yazmışsınız ki çok rahatladı içim çok teşekkür ederim çok sagolun 🌸🌸🙏
Kubrakubra122 Yaseminmur26 sakın yattıkça acının azalacağını düşünme ben öyle yaptım ayaklarım şişti 37 numara 47 oldu resmen varis çorabı ve yürüyerek geçti lohusa psikolojisine girmeöeye kimseye gıcık olmamaya çalışşş :)
Sebur Yaseminmur26 ben 2 hafta önce kendi isteğimle sezeryan oldum inanılmaz rahat geçti hersey kafada bitiyor. Bol bol yürümenizi tavsiye ederim yürüdükçe daha iyi oluyor insan. Bide gazın olucak onun için de sakız çiğnemeyi öneririm bana öyle demişti hemşireler. Bide çörek otu yemiştim su ile birlikte🥲
mco Yaseminmur26 sezaryen doğumda süt hemen gelmiyor ve göğüsler aşırı hassaslaşıyor emzirmek istesende ağrıdan emziremiyorsun eğer böyle bişeyle karşılaşırsan bebeğe mama verme hastaneden süt sağma makinasını iste sütünü sağıp ver mastit olma ben 1 günde mastit olmuştum ateşim falan çıkmıştı sana tecrübe olsun
Sudenaz_07 Arkadaşlar bende 36 haftalık gebeyim Daha netleşmedi doğum planım , ama normal olucağını sanmıyorum, sezeryan olsam en kısa sürede nasıl toparlanırım ve banyoyu nasıl yapıyorsunuz kaçıncı günde
Pln367 Ben sezaryen günü aldım doktorum anestezi doktoruna yönlendirdi kan tahlili yapmadı bi önceki tahlillerime baktı , doğumun olucağı gün gece 12 den sonra hiçbir şey yemek yok su bile içilmeyecek dedi
dika sb17 bugün doktoruma gittim aşırı sancım vardı doktorum net bir şekilde sezeryan olacaksın dedi şuan 33+4 üm ciğer geliştirici iğnesi yapıldı 2 doz öğle 11 de birde gece 11 de tekrar yapılacak bebeğim her an gelebilir bebeğim yerinde durmuyor gelmek istiyor