Mhtpdrmz06 bende devlette sezeryan olacağım haftaya gün almak için gideceğim . Arastirmama göre kan vs alınıp rutin kontrol yapılıyormuş ekg vs bakılıyomus daha sonra anestezi randevusu alıp sonuçlarla oraya gidiliyormuş. Bende tam bilmiyorum gördüklerim böyle, açlık tokluk için bana bişey demedi doktor sadece haftaya ameliyat hazırlığı için gel dedi