Zeyno_01 her doktor farklı birşey söylüyor ama genel olarak 37 haftaya kadar her şekilde yatılabilir 37den sonra bebek damarlara mı sinirlere mi ne çok baskı yaptığı için genelde sol öneriliyor tabii ki zaten o halde uyumak pek mümkün değilken hep sola yatmak hiç değil 🫠🫠