Gulsum_ats Kızlar 2. Gebeliğim 18 haftalık Bi kaç gündür aşırı şekilde hassasiyet vardı göğüslerimde bu günde sütüm geldi sizce normalmi?Bu durumu yaşayan varmı bana çok tuhaf geliyor?
Ozzgeonurr07 Gulsum_ats 15. Hafta da geldi benim. Doktoruma da sormuştum korkup. Gayet normal dedi korkmayın sizde. Göğüs pedlerinden kullanabilirsiniz kuruluk oluyor bazen sütyeninize yapışmasın ucu yara olur
melike1-2 @Gulsum_ats merhaba sizinde göğsünüzde bastırdığınızda elinize kist gibi bişeyler geliyormu acaba 14 haftanın içindeyim ama bende var doktor süt bezesidir korkma dedi ama tedirgin oldum daha önce bu kadar değildi sanki 3.gebeliğim.
Gulsum_ats melike1-2 Merhaba Evet evet var kist kadar küçük değil ama biraz daha büyük parmak uçlarımla kolaylıkla karayabiliyorum 🙃
Gulsum_ats sb17 Özellikle dokunmuyorum ama göğüs uçlarım yara aynı zamanda yağ krem filan sürerken dokunuyorum
sb17 Gulsum_ats öyle bir şey sürmek risk oluşturmaz diye biliyorum. Dokunmaktan kastım süt gelmesi için uyarı vermek, öyle durumda erken doğum riski getirebilir
melike1-2 @Gulsum_ats aynı şekilde bende de var sızlıyor mu peki dokununca vs ben çok rahatsız oldum ya bu kadar erken olması şaşırttı beni diğer gebeliklerimde olmamıştı o kadar sızlıyor ki artık sütyen falan takmak istemiyorum
Gulsum_ats Ozzgeonurr07 Evet canım bir çok kişi normal dedi göğüs uçlarım zaten yara çocuk sayısı artıkça hamilelik zorlaşır derlerdi inanmazdım öyleymiş meğer 😶
Ozzgeonurr07 Gulsum_ats benim akınca bazen kuruyor krem ya da yağ sürüyorum çok iyi geliyor sizde deneyebilirsiniz
kbscm2461 Ya benimde geldi doktora sordum normal dedi ama kötü Bi hikayem var çok korkuyorum bisey olacak diye.