Nehirrrnill çok çok üzgünüm senin adına :( ben de tüp bebek deneyenlerdenim, senin dediğin gibi düşünüyordum hep. 7 tane embriyomuz oluştu, 2 tane en kalitelisi transfer edildi, tutmadı, çözdürme esnasında 2 tanesi gelişim göstermedi, geriye 3 tane kalmıştı. İkinci transfer için 1 sene bekledik, tekrar çözdürme esnasında 2 tanesini kaybettim geriye kalitesi en düşük olan 1 tane kalmıştı ama umudumuz kalmamıştı çünkü en kaliteli 2 embriyomuz bile tutmamışken buna hiç ihtimal vermemiştik. Rabbime şükürler olsun şu an 32 haftalık hamileyim. Demek istediğim şu ki belki biraz daha zamanı vardır ve umudunu asla kaybetme. En umutsuz olduğum anlarda bile hep çok ama çok dua ettim. Bebeğimiz biz istediğimizde değil, kendisi istediği zamanda geldi. Gebelik sürecim de hep çok sıkıntılı geçti, hala da öyle riskli devam ediyor ama sadece inan ve pes etme