2busra Genellikle zaten gebelikten dolayı yükseliyor. Gebelikten önce ben düzenli olarak vitamin vs bütün değerlerime baktıran biriydim ve hiç yüksek değildi normal seviyeydi. Gebeliğin 5.ayından sonra yükselmeye başladı benim. Doktorum levotiron 50mg ilaca başlatmıştı. Şuan 39 haftalığım hala kullanmaya devam ediyorum ve yaklaşık 2 haftada bir sağlık ocağına test verip kontrol ettiriyorum, çok şükür kullanmaya başladığım ilk aylarda düştü ama hala kullanıyorum. Doktorum büyük ihtimalle doğumdan sonra eski haline döner ama eğer dönmezse o zaman bakarız demişti. İlacınızı düzenli kullanın, düzenli tahlil verip kontrol ettiğiniz sürece hiç bir sorun olmaz inşallah, çok geçmiş olsun 💐