meteninannesi_34 Trldyg kanama oldugunda doktor bana vermişti ilk haftalarda kullandım bı kactane sonra artık gerek yok diye atmıştım şuan 30 haftadayim yine kanamam oldu doktor tekrar yazdı attığima pişman oldum gittim yeniden aldım 400 TL ya çok pahalı
Seherkarakoc meteninannesi_34 doktora yazdırdığında uyguna alıyorsun neden reçetesiz aldın ki . Sağlık ocağı da yazıyor progestan
meteninannesi_34 Seherkarakoc reçeteyle aldım doktor yazdı sigortam olmadığı için o fiyata aldım mecbur
isimsiz19 Kızlar benim elimde de 1 buçuk tablet kadar var 400 tl almıştım ihityacı olan varsa İstanbul Anadolu yakasından görüşelim
_Mother_ meteninannesi_34 aaaa şaka gibi sigortanız yok diye galiba öyle arkadaşlar benim elimde de var 3 veya 4 tane tek kullandım Adana da ihtiyacı olan varsa alabilir benden