Cigdemyslyrt Kızlar benim beta iki gün ara ile 16-47-154 cıktı. Aslında dış gebelikten korktuğumuz için düzenli kan verdim sonra doktor artışlar normal bi gebeliği gösteriyor dedi ve rahat bi nefes aldık. Ama bu artışlar 2 günde bi 3 katı sizce olabilir mi ikiz bi gebelik 🤗
petitehatunn Cigdemyslyrt Beta ikiz gebeliği göstermez. iki kat artmamış ikiz gebeliği olan arkadaşım var biraz daha sabredip ultrasonda görüceksin canım
BurcuHamza Cigdemyslyrt benimde 2 katından fazla arttığı oldu ama ikiz gebe değilim. Ultrasonda ilerki haftalarda belli olur
Birkedibirbebek Cigdemyslyrt benim 3 buçuk kat artmıştı benim de aklıma gelen ilk şey bu oldu ama değilmiiş :)
denizannee Cigdemyslyrt 3 gün arayla 15-106-1100 çıkmıştı 🙈 bhcg onu göstermez kuzum. Regl görmenin sebebi neymiş bu arada?
Cigdemyslyrt denizannee onu bilmiyoruz kuzum. Bir şey diyemedi onun için. Haftaya gel keseye bakalım dedi. Umarım yine kanamali geçmez gebeliğim
Bebekveben Benimde beta değerim ilk ölçüldüğünde haftasına göre baya yüksek çıkmıştı heyecanlandık ikiz diye ama doktor onunla alakası yok dedi şimdi tatlı bir kızımız olacağını öğrendik
Mimnak Cigdemyslyrt yok canm bnmki 18 , 68 , 238 , 789 olarak devam etti sonraki de ultrasyondan bakmştık zaten. Beta değeri 3 4 katına çıkıyorsa buda bir şüpeymiş ama tabi keselerin görünmesi lazım bnmki bu değerlere tek çıktı 😊