Masalceylan Ayseyavuz bu aralar herkeste gecikme var galiba cnm bende dahil dün verdim kan negatifti artık soğan suyuna başlıcam beklemeye gerek yok
Damla_2121 Ayseyavuz benimde bat 2 bugün 9.günüm hâlâ olmadm test yapıyorum negatif göğüs agrım hiç yoktu sadece kasıklarımda agrı vardı ama bugün göğüslerim de ağrıyor hamilemiyim değilmiyim çözemedim cumaya kadar kan vericem olmazsam qrtk
Hulya_Bal Ayseyavuz benimde bat 2 idi test yaptim pozitif çıktı kan verdim 41 cikti 2 gün sonra 56 oldu 2 gün önce tekrar kan verdim 40 düşmüş kimyasaldan şüpheleniyorum ama hala kalamam olmadı dr randevusunu bekliyorum…
Masalceylan Ayseyavuz enfeksiyon falan varmi sizde oda sebeb olabilir benim enfeksiyonum. Vardı ondan kaynaklı olabilir
Ayseyavuz Hulya_Bal ayy geçmiş olsun ya egerki kimyasalsa beta 0.5 in altına düşünce kanama başlıyormuş öyle duydum burda
Ayseyavuz Ben pazartesi kan verdim zaten benim beta 0.02 çıktı adet olmam gerekiyor zaten kimyasal falanda değil bsey yok ama niye olmuyorum ve kaşık gögs agrimda var