DuyguOzel benim yaklaşık 4yıl olacak doğum yaptığımda ama tanıdık biri daha ilk bebeği 4-5aylıkken hamile kalmış hamileliği çok sancılı geçmiş dikişleri iyileşmeşmedği için, erken doğum olsun diye uğraşmıştım artık dayanamıyorum filan diyordu ama heralde akıllanmadı ki ikinci de 1yaşını yeni geçti üçüncüyü doğurdu😂