idid9393 Nazlicgo geçmiş olsun, ben de yaptırdım sonuç bekliyorum, düşükleriniz hangi haftalarda oldu
Mervevebebegi15 Nazlicgo benimde aynı şekilde sizinde 3 geninizde çıkmış trombofili olduğunuzu gösteriyor gebe kalmadan önce gebelik planlandığımda ecopirin 150 lık başlamıştım gebeliğimi öğrendiğim andan itibaren de hem ecopirin hemde oksapar kan sulandırıcı iğne kullanıyorum doğuma kadar kullanacağım ilaçlarla gebeliğe engel durum ortadan kalkıyor çok şükür
Betusbenn Nazlicgo naçizane tavsiyem bir uzmana gitmeniz hafife alınacak bir durum değil. 5kimyasal bir ölü gebeliğim oldu tıbbı genetik uzmanına gidip baktırdık sonra hematolojiye gittim sadece gebelikte ortaya pıhtılaşma sorunu var dediler gebelikte ona göre önlem alındı.
Sevcan43 Heterozigot olan genler pıhtılaşmaya yatkınlığınız olduğunu gösteriyor. Homozigot daha tehlikeli bir sonuç, fakat yine de coraspin ya da oksapar kullamanız gerekebilir. Faktor V leiden heterozigot olduğunda kan sulandırıcı başlıyorlar genelde.
Deniiizzz Sevcan43 homozigotum bende bilinenin aksine tehlikeli bir sonuç değil belki yazdığınızı görüp korkan olur diye söylüyorum yanlış anlamayın beni aynı şekilde kan sulandırıcı ile çözümü var. Hatta garip bir şekilde 4 değerim de normal yazarken sadece 1 tanesinde homozigot yazıyor kan sulandırıcısını önlem amaçlı kullanıyorum. Ama değerlinin çoğu homozigot da olsa kan sulandırıcı ile önlem alınıyor.
Canparee Sevcan43 benim üç tanesi heterezigot bi tanesi de homozigot. Hem iğne hem coraspirin kullanıyorum
Birhayalimvr Çok geçmiş olsun normal yolla mı gebe kalmıştınız benimde başıma geldi 9. Haftada kaybettim
mucizegebee Benim gibi kan pıhtılaşmanız var bende 3 düşükten sonra şuan 4.sağlıklı gebeliğim iğne coraspirin ve duphaston hap kullanıyorum 16+3 haftalığım şuan çok şükür
Emine010922 mucizegebee hamilelik düşündüğünüz zaman mi ilaç başladınız gebelik olduktan sonra mı acaba bencede pıhtılaşma var qma gebelik olursa geç kalırsam ilaç için yine düşük olur diye korkuyorum
Birhayalimvr Nazlicgo çok zor sizi anlıyorum benim tüp bebekti 3 yıl uğraştan sonra olmuştu gerçekten çok ağırmış bir sevinç bir yıkılış allah birdaha yaşatmasın sağlıklı evlatlar nasip etsin
Elif-ada- Mervevebebegi15 Lütfen benim sonucumuda yorumlarmisiniz henüz Dr göstermedim Şuan eczacı arkadaşım ecopirin pro 81 kullana bilirsin dedi onu kullanıyorum Dr gidene kadar
Mervevebebegi15 Nazlicgo gebelik planlıyorsanız yani şöyle söyleyeyim öyle bir risk varsa ecopirin kullanmanız gerekiyor ben regl dönemleri dışında hep kullandım gebeliğimi 5. Haftada hemen öğrendim ben doktorum iğne başlattı gündüz kan suşandırıcı hap akşam iğne şeklinde yapıyorum
Mervevebebegi15 Nazlicgo korunmasız ilişkideyseniz hep gebelik riskiniz var bence doktorunuza danışın uygun görürse gebelik planladığınız süre içinde folik asıt ve ecopirin 150 uygun olacaktır ama siz mutlaka danışın doktorunuza