Çenesi cok kuvvetli olmadığı için cok fazla cekemiyor ve az geliyordur doymadıgı içinde sürekli emmek istiyordur . Doktor saatte bir emsin demişti.. Tabi benim kıızım emmedi .. Dua edinde emiyor sizin minik ☹ Bırakın emsin sadece emmek istedigi için degil sizin kokunuuzu duymak kucagınızda kendini güvende hissettigi içinde istiyor