agustosguzeli Kızlar önümüzdeki hafta nasipse bebeğimizin kalp atışını duyacağımız hafta. Ben Sultan Canan’a sıra aldım ama hiç gitmedim, ilk kalp atışını da eşimle beraber duymak istiyorum. Sultan Canan ya da şu doktor eşini iceri alır dediğiniz biri var mı?
Smbemdy agustosguzeli cok iyi bir doktor diye duydum.bende ona aldim persembe gunu randevum. Birkac kisi esi de iceriye aliyor yazmis ama gun icindeki randevularda mi yoksa mesai disi randevularda mi bilmiyorum. Sanki biri son randevu benimdi kimse olmayinca esimi de iceriye aldi yazmisti. Bende persembe gunu gorecegim bakalim .
agustosguzeli Smbemdy bende aksam 19.10 sularına aldım umarım eşimi de alır.. Erkan dilmene gittim ilk randevumda 2 hasta birden bizi aldı içeri çok mutsuz oldum. Onumdeki hastanın cinsel yaşam geçmişini ve spiral muhabbetini dinlemek beni aşırı rahatsız etti
Smbemdy agustosguzeli ben zaten sadece belli doktorlardan randevu aliyorum onlarin disinda almiyorum..
PurpleRose Edasusari bugün saat 18.00 de ramdevum vardı emin levent doktra. O sırada dedipiniz doktor içeriye 2 kişi birden çağırdı bende şaşırdım
PurpleRose Emin levente eşim gelebilir mi die sordum alamıyoruz dedi. Ama gğzel ilgilendi memnun kaldım
Smbemdy Bugun sultan canana 17.20 de randevum vardi ve esimle girdim. Tek hasta aliyor iceriye coook memnun kaldim cok seker bir bayan özellerden bile daha ilgili ve guzel anlatiyor. Ilk once bebegi kendisi gerekli olcumlerini yapip sekteterine not aldiriyor daha sonra bana gosterdi her yerini ultrason kagidi verdi cok net bir ultrason cohazi var. Hastalarinin takibini yapiyor daha once gelip gelmedigini. Dogumumu orada yapmayacak olsam da doguma kadar kesinlikle randevu buldukca ona gidecegim..
agustosguzeli Smbemdy pazartesi günü akşam 19:20de randevum, çok sevindim senin adına umarım benimde eşimi alirrr
Aslnrrr agustosguzeli ben sultan hanıma gidiyorum ve eşimide yanımda aldı geçen gün kalp atışını beraber duyduk çok memnunum doktordan çok ilgili
elifliyamoms Bülent Şener’e gittim idrar testim pozitifti. Devlette kaydım olsun istedim herhangi bir doktor olsun fark etmez diye. Eşimi almadı ama bizden önce giren oldu eşiyle. Mesai dışıydı ayrıca. Onun dışında ilgili hoş dilli bir doktor ancak bana kötü şeyler söyledi korkuttu ağlayarak çıktım.
Busraoztas Bende Bülent şener gidiyorum şuan 35+4 teyim nasipse 39. Haftada sezeryan olucak gibi ikinci doğum.36 da randevu aldım planljcaz dedi çok iyi ilgili alakalı bı doktor tabi dogum için kurayla doktor seciliyormus bende doğum yapcak birinden öğrendim şaşırdım kim denk gelirse artık.İlki özelde oldu şimdi devlet için pek bilgim yok çok korkuyorum eğitim için…
Smbemdy Busraoztas onceki hamileligimde cok iyi dendigi icin gitmistim ama hic memnun kalmadım sekreterle konusmaktan ilgilenmedi bile.alayci bir tavri vardi .. asla gitmedim bir daha