Buket988 20 haftalık gebeliğimde b12 seviyem çok düşük çıktı. Doktorum iğne verdi . Bu durumla karsılasan oldu mu aranızda
Mavili1480 Buket988 8 haftalık hamileyim benimde düşük 5 iğnem var her hafta bir tane yaptırıyorum biraz iyi geldi çok halsiz yorgundum toparlanıyorum
Buket988 Goktug16 bebekte bir sorun oluşmusmudur diye korktum açıkcası yeni kullanmaya başladım yaklasık iki haftador falan halsizliğim yorgunlugum vardı
Melllike Ben hamile kalmadan önce aile hekimine gitmiştim b12 çok düşüktü ve doktor hamile kaldıgında bu iğneleri kullanamazsın demişti( norogrizovim).. doktor verdiyse hamilelikte kullanılan ilaçtır. Yoksa vermez zaten
Goktug16 Buket988 bebeğimdede bir sıkıntı olmadı çok şükür sağlıklı bende son aylarda kullanmıştım öyle hatırlıyorum
Buket988 Mavili1480 3 günde bir yapmamı söyledi banada b12 değerim 100 lerde yorgunluktan iki kere gözlwrim kararıp bayıldıgımda oldu