CerenKim ben ikiliyi yaptırmıştım sıkıntı çıkmamıştı yaş riskli vardı oda normaldi. Bbeli yaştan sonra zaten riskli hertürlü.. devlet hastanesinde ise bakıldıgım doktor 3lü yaptıralım dedi. Ben yaptırmak istemedim ısrarla yaptıralım diye tutturdu kadın😂 yaptırmak istemesemde yaptırdım onda da sıkıntı çıkmadı yine yaş raktörü riskli çıkmıştı