Kızlar normalde betam hep 0 çıkar 1 hamilelik geçirdim düşükle sonuçlandı onda betam 572 çıkmıştı şuan yine şüphelendim daha regle 4 gün var 2.22 çıktı yükselme ihtimali varmı bide kan vermeye gittiğimde kanamam başladı kanamaya rağmen bu sekiilde çıktı doktoh tekrar gel yükselebilir dedi ne yapmalıyım yukselirmi