Leylaaa_46 Eşinmi adına yatıyor bizim mi ? E devletten bakıyorum kurum ödemelerinden hiç bi şey yok .
Bktalg Sizin adınıza yatıyor e devletten gözüküyordu yattığı zaman galiba 1 haftadan sonda yatmıştı diye hatırlıyorum ben