elifcicek_07 evet ultrasonda hep kalp ve plesanta dinlemesi yapıyor doktorlar. Ntsde de şükür bir şey çıkmadı ama ben de hamilelik variside var kan değerlerim de böyle çıkınca pıhtılaşmadan korktum. Doktorda gerçekten sonuçlarıma bakmadı resmen ekrana bakmasıyla kafayı çekmesi bir oldu yüzüme bile balmadan tamam dedi. Ben ilaç yazdırcam ilacım bitti dedim sağlıkocağında yazdır dedi ben buraya sonuca gelmişim giriş yapılmış her zaman kullandığım kan ilacımı yazmaya üşeneceksin sen ben de tekrar sağlıkocağına gidicem uğraşcam ilaç yazıdırcam oldu canım doktorun kafa pırıl pırıldı o yüzden doktordan emin olamadım buraya sordum canım. Teşekkürler bilgilendirme için ☺️🙏