Rojdaderin_ Merhablar , 37+2 deyim şuan gecen haftaki muanede 39+1 için sezaryan günü verildi. Ama 38in sonuna kadar muaneye gelmene gerek yok dediler Ankara Etlik Sehir hastanesi bu ilerleyiş normal mı tedirginim
Elif578 Rojdaderin_ bende şuan 37+4 üm 20 Aralık’a gün verdi Bilkent 39 okuyorum bu süre zarfında 38 de kontrole gelebilirsin dedi veya herhangi bi durum olduğunda sancı su gelmesi filan bekleme dedi bende arada 10 gün var zaten 5 gün sonra bi giderim diğer gidişim doğuma olur zaten