My3535 Merhaba 🌸 31 haftalık hamileyim ve vajinal varis sorunu yaşıyorum .. İlk doğumum normal olmasına rağmen varis nedeniyle sezeryan olma ihtimalim var . Acaba benim gibi sıkıntı yaşayan arkadaşlar varmıdır ? Varsa tecrübelerini paylaşabilir misiniz ?
Beyzaozefe My3535 bende de var ikinci doğumumda oldu normal doğum yaptım varisli bi şekilde bi sıkıntı olmadı doğumdan sonra geçti şimdi yine hamileyim ve çok ilerledi 35 haftalıkta kontrol edicek doktor ama normal doğum isticem yine inşallah gerek kalmaz sezeryana falan
My3535 Benimde şuan çok ilerlemiş durumda 32 de kontrolüm var benimde bazı doktorlar sezeryan diyor bazısı normal olur diyor kafam karıştı iyice yürümekte bile zorlanıyorken normal doğumu nasıl yapıcam onuda bilmiyorum
Beyzaozefe My3535 yürürken otururken agrım yok ama hatta bastırsam yine o kadar agrım olmaz sadece hem çoklarehemde nohut büyüklügündeler
My3535 Nurylmz12 Vajinal ağrıyla başladı sonra şişmeye başladı zaten gözle görülür derecede oluyor aynı bacaklardaki varisler gibi oluyor
Kbr2112 Benim ilk gebeliğimde yoktu. Ama ikinci gebeliğimde var şuan 35 haftalığım. Dr normal doğum önerdi. Zaten gebelikle ilgili gelişen bir durum olduğu için varisin doğum şeklini engellemeyeceğini söyledi
My3535 Kbr2112 Peki sizin az mı vardı çünkü aşağı kısma inmediği sürece zaten normal doğum yaptırıyorlar kesi yerlerinde varsa yapılmıyor diye duydum
My3535 Beyzaozefe Benim çok fazla ağrım var çok yürüyemiyorum ve ayakta uzun duramıyorum maalesef benim nohut büyüklüğünden çok çok daha fazla
Kbr2112 My3535 Benim varisler iç bölgede. Dışarıda görünürde hiçbir şey yok. Alttan muayene edince iç bölgede varis olduğu anlaşıldı. Ama ben de ayakta fazla duramıyorum ağrılarım oluyor