busra05_ bu hafta kaşık ağrısı artıyor heralde bebek büyüdüğü için bende yaşıyorum doktoruma söyledim olumsuz bişey söylemedi ben ek olarak dokununca arada çürük ağrısı hissediyorum karnımda idrar yolu enfeksiyonu olabilir geçmezse tahlil isterim dedi