Babyybabyyy Kızlar kaynanamda miyom vardı ve 5.sezaryeni oldu. Bir uçtan Bir uca bayağı kesmişler. Bende 2.sezaryen olacağım 2.de çok mu kesiyorlar?
Deniz4848 Babyybabyyy ben 1 ay önce ikinci sezaryenimi oldum devlet hastanesinde. Sagolsunlar o kadar güzel kesmişler ki eski dikişim de çok küçüktü bu da aynı hiçbir büyüme olmamış
ASE6154 Babyybabyyy aynı yerden kestiler biraz daha kısaydı aslında ama doktorum önceki dikiş izlerimi beğenmediği için tam hizadan onuda düzelttiğini söyledi 😊