Elifkaa Kızlar selam erken gebelik testi yaptım adetime 2 gün var silik bir şekilde çıktı sizde gebelik var mı ismi gebetime yoksa yalancı pozitif mi
Husna_2021 Elifkaa aynı durumdayız canım benim de 2 gün var bugün yaptım silik çıktı daha önce yaptığımda hiç çıkmamıştı vardır diye umut ediyorum 2 gün sonra tekrar yapacam sende sabret tekrar yap bence