Fundaaaa46 Kızlar yeni öğrendim bazıları alıyormuş hastaneden gömüyorlarmış falan hatta kurutup yiyen bile varmış aşırı iğrenc geldi bana bu sizde duydunuz mu?
birdemetyasemen Fundaaaa46 Kurutup yeme kısmı kesinlikle iğrenç ama ben de aldım kayınvalidemin bahçesine bir ağaç altına gömüldü.
secondmylife Duydum ama doğumdan sonra gözüm çocuğumu görmedi 3 saat gözümün önü açılmadı plasentamı düşünemem hiç naparlarsa yapsınlar.😂
Fundaaaa46 secondmylife 😂 birdemetyasemen Aklıma hiç gelmezdi kırk yıl düşünsem gerçekten varmış demekki böyle gömen bunu bi düşünücem 😂 peki neden gömülüyor bir bilginiz var mı
hamislikmii Neden iğrenç buluyorsunuz ki o bebeğin eşi tüm gebelik boyunca vücudumuzda olan bir parça , ben de alınıp gömülmesi taraftarıyım şahsen
Uykusuzannee Fundaaaa46 ünlüler vs genel yani plesantayi falan cilt yenileyici güzellik üzerinde kullanılıyor diye duydum hep bende bebeğin sünnet olduğu deriyi dahi kullaniyolarmis hücre yenileyici olduğu için . Yani bizim bebegimize ait bişeyi niye başkası kullansın alıp gömmek en iyisi
birdemetyasemen Fundaaaa46 Üstteki yorumda bir arkadaşın yazdığı gibi yenileyici özelliklerinden dolayı kozmetik sektöründe kullanılabiliyor. Tvlerde bile açık açık söylüyorlar sünnet derisinden şunu şunu uygulattım diye. Bir de kendimce manevi sebepleri var o kadar ay bebeğimi beslemiş can vermiş kıymetli bir organ neden çöp olsun ki 🙂
Uykusuzannee Tospkkk önceden söylerseniz veriyolar imza veriyorsunuz biz düşük yaptığımınkini bile aldık imza verip
birdemetyasemen Tospkkk Evet özelde yaptım tam doğumdan sonra aklıma geldi. Hiç sorgulamadılar hemen poşetle odaya çıkardılar. Devlette prosedürü bilmiyorum ama dilekçeyle verilir bence.