Gebelik süresince aksatılmadan kullanılması gerektiğini söylemişti doktorum. Hatta her ay kan tahlili verip ölçüm yapıyorduk değerler nasıl diye. Yüksek olmaması gerekiyor o yüzden devam etmeniz lazım.Yinede doktorunuza sorun olur mu Sağlıkla kucağınıza alın🌸