benim bir düşüğüm olmasına rağmen genetik doktoru en az 2 düşükte yaparım diyip sorun çıkarmıştı 🤦🏻♀️ en az 10 haftalık olarak söyleyin düşüğünüzü. erken dönem düşükler pıhtılasma kaynaklı olmuyor çünkü sınır 10 hafta olarak alıyolar. özelde sonuç erken çıkabilir ancak devlette genelde 1 ayda çıkıyor haberiniz olsun.