Büğun doctora gıttım çunku dunden belı iste hafıf sağ tarafımda kramplarım oluyordu sora işte gıttım utrasondan bakdı doctor ikizlerimin kalb atişini dinledi sora bana dedi ki bir bebegın kesesınde kasılma oluyor oyuzden krampların oluyor bol bol dınlen toletden yataga kalk dedı düşük riskine yoll açabılır mış Ve ben 7+4 gun olacam yerde Bebeklerın biri 7+0 hafta Diyeri de 6+5 hafta 😞 geriden gelmekeri onemli değil yeter kı sağlikli oldun ama doctorun bana düşüge yoll açabılır demesı benı çok çok üzdu ve endişelendim ( Tüp bebek ) Gebesıyım