KubraYksl1 Edasude benim betam 53 idi. Yanlış bilmiyorsam 2 haftalık oluyor. Ben adetime 2 gün kala yapmıştım. Can sıkıntısına öğrendim öyle.
eefkk Edasude adetime 4 gün varken testte çıkmıştı adet gecikmesinin ikinci günü beta vermiştim 3bin küsür çıkmıştı
KubraYksl1 Canm-oglum21 sonra gidip hiç test vermedim ben. İlk gittiğim doktor da demedi. Ben 6. Haftaya kadar bekledim kalp atışını duymak için.