yeni_anne2 merhaba ben doğum ysptım keşke bana bunu söyleyen bi arkadaşım olsaydı kesinlikle cok kıyafet ağlama 10 tane uzun kollu zıbın 5 tane takım 5 tane tulum yeterli oluyor zaten hediye gelecekler de var onları da düşün . Benim çevrem yok hediye gelmez derken bile bi sürü hediye geldi hep kıyafet. İç zıbın diye beyaz bi takım var uzun kol zıbın iç zıbın takımıyla yatırıyorum daha bir aylıgız hastane cıkıslarımız gelmiyor