emineee118371837 Kızlar 28+2 deyiz ama 2 gündür bebeğin hareketleri azaldı. Hissediyorum ama kuvvetli değil kalp atışı gibi neden öyle sizce
emineee118371837 Buse_yalcin hep hareketli haline alışmıştım şimdi korkuyorum ister istemez. Birde büyüdüğü için hareketlleri daha güçlü olmaz mı 🤔
Buse_yalcin emineee118371837 bende aynı şeyi düşünüyordum ama bilmiyorum benimki de vuruyo ama çok sert frğil
1pekhanim_ Aynı haftadayız bende 3 4 gündür sizin hissettiğiniz gibi küçük bi kalp atışı veya sanki ilk hareketiymiş gibi güçsüz hareketler hissediyorum . Doktora falan gittiniz mi acaba normal mi böyle bi durum ?
AyGC @emineee118371837 merhaba, 29 haftaya girdik bugün. Yaklaşık iki haftadır aynı sorundan sebeple dr kontrolüne gittim üç beş defa, nst’ye dahi girdim sorun yok görünüyor. Sanıyorum genel olarak yaşanıyor o haftalarda
emineee118371837 AyGC tam aynı haftadayiz 🤗 Kesinlikle bebekler 28.haftada durgunlaşıyorlar başka sebebi yok. Bende gittim sorun yok ama hareketleri baya azalmıştı 1 haftadır gerçi şimdi yine öyle devam ediyor ama en azından hissediyorum
AyGC @emineee118371837 Merhaba yaklaşık 2 hafta yaşadım sorunu, dün gece dahi acildeydim düşünün. Serum verip nstye bağlayıp gönderiyorlar tabii. Bugün hissettim çok şükür ama dengemiz yok maalesef, yarın ne olur inanın bilmiyorum 🤷♀️
emineee118371837 AyGC bende de sıkıntı görünmüyor ama işte bebek hareketleri yine az yine az 😑 sağlıkla kucağımiza alırız inşallah
AyGC @emineee118371837 Bir gün sonra 30 olacağız Allah’ın izniyle, toparlarız umarım yoksa kafayı yedirecek bu bebe bana :)
Ebru_xy AyGC Bizde ayni öyleyiz yarin 30 olacağız allahin izniyle ama bebeğim durgun hareketsz korkuyorum bide karnim gerilip sertleşiyor benim yaaaa
Nilnil3535 Ebru_xy merhaba benim de öyle hep az hissediyorum hareketlerini 27.haftadayım doktor normal diyor inşallah her şey normaldir 🙏
AyGC @Ebru_xy Sertlesiyorsa falan ne güzel çünkü onlar da hareket diyor dr’lar. Benim de oluyor çok şükür. Bekliyorum sabırla kendisini 🥹
Ebru_xy AyGC Çok şükür o zman yaaa bnde cok korktum bişey mi oluyor die insallah hayırla gelirler dünyaya yaaa😍