dika torpilim yok Allahta bulaştırmasın. Çok büyük hak yiyorlar çünkü. Eşim polis benm torpilli polisler yüzünden ne çektiğimiiz gerçekten biz biliriz 😓 o yüzden katiplik sınavı için şansımı deniym dedim . Sanırm onada sertifika isteniyor çoğu kişi sertifikası olmadıgı için elenmiş dediler