Senaaa06
Tüp bebekle hamile kalıp normal doğum yapanlar var. Benim doktorum tüp bebek olduğu için başından beri sezeryan taraftarı ben de kendimce sebeplerden dolayı sezeryan istiyorum çünkü kan sulandırıcı ilaç kullanıyorum ve öncesinde bırakmam planlı olması daha iyi hissetmeme sebep olacak. Bu sürece doktorunuzla karar verirsiniz her iki doğum yöntemi de olabiliyor