Rabiss0669 Yeni öğrendim hamile olduğunu 4 gün oldu sigara içiyorum nasıl bırakacağım hiç bir fikrim yok
Minnakpopus Rabiss0669 öğrendiğim an paketimi çöpe attım. İlk 3 ay organ gelişimi için çok önemli ve en büyük risklerden birisi sigara. Lütfen ömür boyu ağlamamak için bir sefer ağla sigaranı çöpe at ve dayan
Cinardic Rabiss0669 hemen atarsanız psikolojik olarak da kabullenmiş oluyorsunuz 1 2 taneden bişey olmaz diye içmeye devam ederseniz artarak gidiyor. Burada biri yazmıştı çok üzülmüştüm bebeğin damarları daralmış gebelikte sigara içen annelerde görülüyormuş can taşıyoruz bebişe ve kendinize yapmayın 🌸
gizzzy35 Rabiss0669 Maalesef ilk hamileliğimde de bırakamadım. İkinci hamileliğim plansız ve sürpriz oldu bırakamadım üstelik ilki gibi azaltamadım da henüz. Mide bulantısı bile yaşamıyorum tiksinme de yok dua ediyorum ya gerçekten çok zor.
Mhtpdrmz06 Rabiss0669 öğrendiğim de 3-5 arası içiyodum bi zaman sonra 2 ye düşürdüm kahve içmeyi kestim çayı azalttım canımı çektirecek herşeyden uzak durmaya çalıştım hatta içeninyanında bile bırakma aşamasında kalmamaya çalıştım. Sonra bıraktım çok şükür canım çok istisna çekiyo. İlk gebeliğimde doğum sonrası başlamıştım bunda başlamayı düşünmüyorum. İnş bu vesileyle bırakmış olurum 16 senedir içiyodum. Senin elinde canım ben pat diye kesemedim yavaşca bıraktım sende bırakta bir şekilde bırak bebeğin için
Alya-veanne gizzzy35 merhaba ilk bebeginizde herhangi bir sorunla karşılaştınız mı ? Bende azalttım ama bırakamadım :(
Redpepper Bırakamadım azalttım, çok sürpriz bir gebelik ve hal şoku atlatmış değilim. Azaltmak bence çözüm değil direk kesmek gerek.
Dilemma Gunde neredeyse 1,5 paket s*gara icen ben hamileliğimde tiksindim ve 9.ayima girdim hala tiksiniyorum.Allahin bir lutfu olarak goruyorum :)))
Alya-veanne Dilemma helal olsun gerçekten bende 9. Aydayım 3 E indirdim elimden geleni yapıyorum :( aynı şekilde önceden 1 buçuk paket içerdim
Aysglshn Bende içmemeye çalışıyorum doktorlar diyo çok zorlanırsanız günde 3-5 ama ben içmemeyi tercih ediyorum
Dilemma Alya-veanne biliyorum soylemesi kolay ama en azindan dumani icine cekmeyin.Bebeginizi saglikla kucaginiza alirsiniz insallah 🫶🏻