Kızlar merhaba,
Detaylı ultrason sizce bebeği rahatsız eder mi? Ne zaman bebeğe ışın verilse çocuk elleriyle yüzünü kapatıyor. Sanırım rahatsız oluyor. 😔 Herkes detaylı ultrason çok gerekli kesinlikle yapılmalı yazmış ama Allah korusun bu saatten sonra bir şey bile olsa çocuğu aldırmayı düşünmüyorum zaten. Çok fazla detaylı incelemeye bu kadar gerek var mi? Detaylı ultasonda hangi bulgular görülürse müdahale ediliyor? Aranızda detaylıya girip doktorun olumsuz bir şey bulduğu var mı ? 1 saat muayenede bana çok fazla geldi.