Kızlar daha cumartesi günü kontrole gitmiştim aslında haftasıyla uyumluydu dün gece acile gitmek zorunda kaldım devletin bı aciline girdim pazartesi gecesi girdiğim ultrasonda bebeğin iki günde 200 Gr aldığını gördüm bu mumkunmu sizce yoksa cihazda değişkenlik gösterebilir mi