Dün akşamdan beri karnımda bi ağrı var bazen de sanki kasılıyormuş gibi oluyor sabah ayaklarımın altına biraz sıcak su torbası koydum belki iyi gelir diye biraz rahatlattı gün içinde hafifti birkaç saattir yine arttı ağrı, baskı hissi var gibi kasığımda. Progestan da kullanıyorum bu arada 200mg sabah akşam fitil olarak. Normal mi bu şekilde ağrıların artması rahim büyüdüğünden falan olabilir mi? Geçen hafta kontrole gitmiştim her şey yolunda demişti doktorum geçmezse yarında bekleyim perşembe gidiyim diye düşünüyorum ama bilemedim