Kahramanlar Hanımlar ben 34 yaşındayım iki çocuğum var ama hep zayıftım bu zayıflıktan kurtulmak istiyorum artık 21 haftalık hamileyim be sadece 5 kilo almışım bebeğimin gelişimi çok iyi dedi doktorum 50 kiloyum ne olacak benim bu Halim eşim çok sıkıştırıyor zorla yiyorum o zamanda nabzım artıyor çarpıntım oluyor çok yiyince eğilince Niğde’nin ağzıma geliyor ne kadar yesemde olmuyor vitamin balıkyağı Demir magnezyum alıyorum
Ayseyucel Kahramanlar 🤔🤔 ben 28haftalık hamileyim 7kilo aldım 🤔 çocuk sağlıklı olunca gerisi önemsiz Ayrıca siz benden dahada tecrübelisiniz bilirsiniz ki Sizin kilonuzla çocugun kilosu pekte alakalı değil... sağlıklı beslenin kafiii
ebrarmom08 Kahramanlar kilom hep 58 59 60 arasnda gidip gelirdi 16 haftaligiz 1 kilo aldm cevremdekilerde hani hic hamile gbi deglsn kilo almadn diyorlar hamielyiz diye bogazimizi salip 20 30 klomu alalim bazialri gbi🙄 bide onu vermesi var ben yememden hic kismiyorm. Hatta daha cok yiyorum ama elimde degil kilo vermek veya almak isteyncede veremiyorum alamiyorumda kolay kolay 🙂
Elaylama Kahramanlar troidlerinize baktırdınız mı hiç? Benim bir arkadaşım da sizin gibiydi meğer troidleri çok hızlı çalışıyormuş biraz tedavi oldu aşırı bir kilo alımı olmadı ama eski kilosunun 8 kilo kadar üzerine çıktı. 8 kilo kulağa çok geliyor ama kendisi 47 kilo falandı o nedenle çok daha sağlıklı gözüküyor kilo aldıktan sonra.
Popmum 😂 siz benim kabusumsunuz ben şişman bir kadın olarak yiyip yiyip kilo almayan o çıtır hanımları deli gibi kıskanıyorum Allahtan belanızı mı istiyorsunuz ne güzel incecik fiziğiniz var ben gibi olsanız çok mu iyi ne kıyafet bulabiliyorum ne giydiğimi yakıştırabiliyorum. Fotoğraflarda en büyük surata ve gıdığa sahibim fotoşop yapmaktan gına geldi. Eskiden zayıftım yiyince tombikledim. Şimdi bir de hamile kaldım balina gibi yuvarlanıyorum. Şükredin halinize ince olmak bir ayrıcalıktır.
Kahramanlar Yan yatınca kemiklerim batıyor tan tarafıma yastık koyarak uyuyorum aldığım hiçbir pantolon olmuyor bacakları boş duruyor dar alsam yakışmıyor kürdan gibi bacaklar komik oluyor sizide anlıyorum ama zayıflık hiç güzel birsey değil inanın bana