Hcrndgn Bugün 36 haftalık oldum kontrolum vardı 24 aralığa verdi doktor 38 de yani sizler gününüzü aldınız mı Aralık anneleri
Marlaa Hcrndgn Sağlıkla gelsin inşallah ben de tam 36 hafta oldum önümüzdeki hafta alacağım gün. Bir yanım biraz daha sabredip 2025 yılımda doğsun istiyor bir yanım da hemen doğsun istiyor:)
Fnurkaya Hcrndgn aramızda tam iki gün var bende 36 haftalık olacağım iki güne. Neden tam 38. Haftaya verdi 39u beklemek sorun olur mu ki merakımdan soruyorum 😊
Firdooo409 Huhuuu perşembe günü yani 12.12.24 sezaryenm var. Allahım hepimize sağlıkla ve hayırla bağışlasın yavrularımızı. Güç kuvvet versin. Bende uygulamaya göre tam 39+0 da doktora göre de 38+3 de doğurmuş oluyorum.
Yenianne6161 Hcrndgn bende ay sonu sezaryen olacağım kendi isteğim ile ama çok korkuyorum, bebek sağlıklı doğar mı solunum sıkıntısı yaşar mı diye diye ay donunu çekiyorum valla 🤣🤣
Hcrndgn Deebg doktorunuz öyle uygun görmüş sanırım sağlıklı bir şekilde alirsnz İnsaaAllah kucağınıza 😊
Deebg Hcrndgn benimde 24 aralıkta 37+1 olmuş oluyorum o tarihte tansiyonlarım yüksek olduğu için beklemek istemiyor doktorum
Hcrndgn Deebg öyle mi inşaallah bir sorun çıkmadan alirsnz kucağınıza rabbim hepimizin yardımcısı olsun 😊
Angel_07 Hcrndgn Ocak olsa iyiymiş bnmde bu hafta belli olacak yani aralık sonu istemiyorum bir yaş büyük gbi oluyor ama bakalımmm🙈
Annelikmghb Hcrndgn 37+2 haftaligiz 20 aralik insallah dogum Allah bizleri bebeklerimoze saglicakla kavusmak nasip etsin