Bende 5+4 deyim altı gün önce kese göründü gayet sağlıklı dedi doktor bugün tekrar randevuya gittim vajinal ultrason yaptılar 4+2 göründü ama kendi adet günüme göre dediğim gibi şuanda 5+4 herhangi olumsuz bir sonuç söylemedi ama bebeğe kan akışı daha rahat olsun diye Oksopar iğne yazdı 10 gün sonra tekrar gel dedi kalp atışını da bugün gördüğünü söyledi ama biz duymadık inşallah herşey yolunda ilerler ultrasonda çıkanla kendi tarihim uyuşmayınca biraz şüphelendim bende Allah herkesin gönlündekinin en güzelini versin bende durumu sizinle paylaşmak istedim.